ARCHIV A KLUB H+Z

 

Značka Hanzelka a Zikmund vznikla za podpory Archivu a Klubu H+Z, které o odkaz legendárních cestovatelů pečují. I díky jejich činnosti je v Muzeu jihovýchodní Moravy ve Zlíně možné navštívit stálou expozici Cestovatelství (S inženýry Hanzelkou a Zikmundem pěti světadíly) a bádat v dosud neuzavřeném osobním fondu inženýrů Hanzelky a Zikmunda. Ten obsahuje přes 100 běžných metrů písemností, na 120 000 negativů a diapozitivů, zhruba 50 000 pozitivů a kontaktních fotografií, 150 filmů H+Z, asi 1 000 ks upomínkových předmětů, suvenýrů a trofejí, sbírku mincí, sbírku pohlednic a herbář.

 

Více se o činnosti Archivu H+Z a Klubu H+Z můžete dočíst na webových stránkách Muzea jihovýchodní Moravy ve Zlíně zde a na webových stránkách Klubu zde.

 


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

KDE VAŠE ZNAČKA VYRÁBÍ?


Výrobky s logem Hanzelka a Zikmund vznikají na různých místech, výhradně však na území České Republiky. Vždy záleží na konkrétním produktu a jeho potřebách. Čepice pleteme tam, kde jsou ty nejlepší pletací stroje, nože vznikají tam, kde je nožířská tradice nejdelší. Původ každého výrobku uvádíme v jeho popisu.

KDE MOHU ZAKOUPIT VAŠE VÝROBKY?


Prodej výhradně přes vlastní e-shop se obejde bez marží přeprodejců a dealerů. Nemusíme tak šetřit na výrobě nebo materiálech a přitom můžeme udržet příznivé ceny. Vy ušetříte nejen peníze, ale i čas, který místo v obchodních domech můžete trávit třeba cestováním. 

JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU ZAPLATIT?


Platbu můžete provést bankovním převodem nebo platební kartou. Náš e-shop používá bezpečnou a spolehlivou platební bránu GoPay. Platbu na dobírku nenabízíme.

JAKOU NABÍZÍTE DOPRAVU?


Před poštou jsme dali přednost rychlé a spolehlivé kurýrní společnosti. Navíc budete mít díky sledovacímu číslu vždy přehled o stavu Vaší zásilky. Při objednávce nad 2000 Kč je doprava zcela zdarma.

MOHU SI OBJEDNÁVKU VYZVEDNOUT OSOBNĚ?


Osobní odběr bohužel momentálně není možný. Na naše kurýry se ale můžete bez obav spolehnout.

ZA JAK DLOUHO MI OBJEDNÁVKA PŘIJDE?


Při platbě kartou zboží odesíláme do následujících dvou pracovních dnů. Při platbě bankovním převodem odesíláme po připsání platby na účet. V České Republice je doručování zpravidla následující pracovní den po odeslání, na Slovensku pak do dvou pracovních dnů. E-mailem Vás budeme informovat o datu odeslání, poskytneme sledovací číslo zásilky i kontakt na přepravní službu.

CO KDYŽ MI VÝROBEK NEBUDE SEDĚT?


Nemusí Vás trápit, že si zboží před nákupem nevyzkoušíte. Máte celých 14 dnů na rozmyšlenou, kdy můžete objednávku bez udání důvodu vrátit. Zboží Vám také můžeme vyměnit za jiný kus či velikost. Hodnota vyměněného zboží musí být stejná nebo vyšší. Při vyšší hodnotě je rozdíl potřeba uhradit převodem přes účet. Pro vrácení nebo výměnu zboží prosím zašlete e-mail s Vašimi požadavky na info@hanzelkazikmund.cz. Kompletní informace o vrácení zboží můžete najít v našich obchodních podmínkách zde.

KDY A JAK MI ZAŠLETE PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?


Peníze Vám vrátíme na bankovní účet, a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky od Vás.

JAKOU NABÍZÍTE ZÁRUKU?


U některého zboží nabízíme záruku delší než standardních 24 měsíců. Tuto informaci naleznete u popisu každého výrobku.

JAK MOHU ZBOŽÍ REKLAMOVAT?


Pro reklamaci prosím zašlete e-mail s popisem vady zboží a fotografiemi na info@hanzelkazikmund.cz. Veškeré informace k reklamacím najde v našich obchodních podmínkách zde.

INSTAGRAM


@hanzelkazikmund