Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, je zajištěna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, adresa bydliště, e-mailová adresa, telefonní číslo (dále vše jen jako „Osobní údaje“). Kupující souhlasí se zpracováním Osobních údajů Prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z Kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami Prodávajícího na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v Objednávce a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícího na tuto adresu. 

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou, a to v elektronické podobě automatizovaným způsobem. Zpracováním Osobních údajů může Prodávající, jako správce, pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele. Aktuální seznam zpracovatelů Osobních údajů bude vždy zveřejněn v Internetovém obchodě. 

Kupující je povinen své Osobní údaje uvádět správně a pravdivě, a je povinen bez zbytečného odkladu informovat Prodávajícího o změně ve svých Osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté Osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí Osobních údajů. Kupující dále prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním Osobních údajů může ve vztahu k Prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu Prodávajícího. 

V případě, že by se Kupující domníval, že Prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho Osobních údajů v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Kupujícího nebo v rozporu se zákonem, může požádat Prodávajícího o vysvětlení a požadovat, aby odstranil závadný stav. Kupující se v takovém případě rovněž může obrátit přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. 

Požádá-li Kupující o informaci o zpracování svých Osobních údajů, je mu Prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnuté informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. 


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

KDE VAŠE ZNAČKA VYRÁBÍ?


Výrobky s logem Hanzelka a Zikmund vznikají na různých místech, výhradně však na území České Republiky. Vždy záleží na konkrétním produktu a jeho potřebách. Čepice pleteme tam, kde jsou ty nejlepší pletací stroje, nože vznikají tam, kde je nožířská tradice nejdelší. Původ každého výrobku uvádíme v jeho popisu.

KDE MOHU ZAKOUPIT VAŠE VÝROBKY?


Prodej výhradně přes vlastní e-shop se obejde bez marží přeprodejců a dealerů. Nemusíme tak šetřit na výrobě nebo materiálech a přitom můžeme udržet příznivé ceny. Vy ušetříte nejen peníze, ale i čas, který místo v obchodních domech můžete trávit třeba cestováním. 

JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU ZAPLATIT?


Platbu můžete provést bankovním převodem nebo platební kartou. Náš e-shop používá bezpečnou a spolehlivou platební bránu GoPay. Platbu na dobírku nenabízíme.

JAKOU NABÍZÍTE DOPRAVU?


Před poštou jsme dali přednost rychlé a spolehlivé kurýrní společnosti. Navíc budete mít díky sledovacímu číslu vždy přehled o stavu Vaší zásilky. Při objednávce nad 2000 Kč je doprava zcela zdarma.

MOHU SI OBJEDNÁVKU VYZVEDNOUT OSOBNĚ?


Osobní odběr bohužel momentálně není možný. Na naše kurýry se ale můžete bez obav spolehnout.

ZA JAK DLOUHO MI OBJEDNÁVKA PŘIJDE?


Při platbě kartou zboží odesíláme do následujících dvou pracovních dnů. Při platbě bankovním převodem odesíláme po připsání platby na účet. V České Republice je doručování zpravidla následující pracovní den po odeslání, na Slovensku pak do dvou pracovních dnů. E-mailem Vás budeme informovat o datu odeslání, poskytneme sledovací číslo zásilky i kontakt na přepravní službu.

CO KDYŽ MI VÝROBEK NEBUDE SEDĚT?


Nemusí Vás trápit, že si zboží před nákupem nevyzkoušíte. Máte celých 14 dnů na rozmyšlenou, kdy můžete objednávku bez udání důvodu vrátit. Zboží Vám také můžeme vyměnit za jiný kus či velikost. Hodnota vyměněného zboží musí být stejná nebo vyšší. Při vyšší hodnotě je rozdíl potřeba uhradit převodem přes účet. Pro vrácení nebo výměnu zboží prosím zašlete e-mail s Vašimi požadavky na info@hanzelkazikmund.cz. Kompletní informace o vrácení zboží můžete najít v našich obchodních podmínkách zde.

KDY A JAK MI ZAŠLETE PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?


Peníze Vám vrátíme na bankovní účet, a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky od Vás.

JAKOU NABÍZÍTE ZÁRUKU?


U některého zboží nabízíme záruku delší než standardních 24 měsíců. Tuto informaci naleznete u popisu každého výrobku.

JAK MOHU ZBOŽÍ REKLAMOVAT?


Pro reklamaci prosím zašlete e-mail s popisem vady zboží a fotografiemi na info@hanzelkazikmund.cz. Veškeré informace k reklamacím najde v našich obchodních podmínkách zde.

INSTAGRAM


@hanzelkazikmund